tiistai 29. lokakuuta 2013

Makuuhaavoja

Mä olen tosi huono sairastamaan, koska mun pääkoppa ei ymmärrä makoilua aamusta iltaan ja illasta aamuun. Miten voi nukkua koko yön, kun on jo maannut koko päivän? Puuduttaa ja kolottaa ihan vaan tästä makailemisesta. Olin jo eilen varma, että saan makuuhaavoja ennen kuin paranen.

Toisaalta mua ei haittaa ollenkaan, että tälläisenä typeränä, märkänä, kylmänä ja pimeänä vuodenaikana se on joku muu, joka lähtee koirien kanssa ulos! Tähän vois vaikka tottua... Ulkoilmaa mun on kyllä ikävä, mutta vain valon kanssa ja ilman syysmyrskyä. Otsalamppua ei lasketa ja taskulamppu vaatis kolmannen käden (jota olen kaipaillut ennenkin).

Sen verran olen käynyt eilen ja tänään päiväsaikaan postilaatikolla koirien kanssa, että Piirun ekan osteopaattiretken jälkeen takajalkojen askellus ei ehkä ole enää niin ahdas kuin ennen retkeä, mutta nyt se
- liikkuu ylöspäin eikä eteenpäin eli maatavoittavuus ei kuvaile tätä eläintä ja
- oikea takajalka on makuuasennossa vielä enemmän ulospäin suuntautunut, jos mahdollista.

Varasin uuden ajan, mutta mennään vasta 25.11, kun en aikaisemmin pääse.

Ei liity aiheeseen, mutta löysin puhelimesta kuvan Piirusta ja Gunillasta - tai liittyy sen verran, että ei ole suotavaa rallatella kaverin kanssa ennen kuin takajalat toimii taas.


Ei kommentteja: